Κυριακή, 21 Ιουνίου 2009

Το επεισόδιο στην Νέα Μανωλάδα δεν είναι ρατσισμός Το ζήτημα είναι η ζωοκλοπή


Του Σπύρου Χατζάρα

Προσοχή! Μην μασάτε!
Το επεισόδιο στην Νεα Μανωλάδα δεν είναι ρατσισμός. Το θέμα είναι η ζωοκλοπή. Οι λαθρομετανάστες ρημάζουν τα κοπάδια.Οι Τσομπάνηδες κακοποίησαν τους ζωοκλέφτες ,και όχι τους «λαθρομετανάστες από το Μπαγκλαντές».


Όταν οι πεινασμένοι Έλληνες κτηνοτρόφοι διαμαρτύρονται για την ζωοκλοπή, που επανεμφανίστηκε στη χώρα μας, μαζί με τους λαθρομετανάστες, τα χουντοκάναλα και «οι αριστεροί εκδότες», δεν έχουν να πουν και να γράψουν τίποτα.

Εάν εφαρμοζόταν στην Μανωλάδα ο μουσουλμανικός νόμος ,η σαρία (Sharia '‎شريعة) για τους ζωοκλέφτες, ειτε θα τους έκοβαν τα χέρια, είτε θα τους κρεμούσαν.

Τα χουντοκάναλα και οι εφημερίδες της φασιστικής παγκοσμιοποίησης λύσσαξαν διαστρεβλώνοντας την πραγματικότητα:

«Κου Κλουξ Κλαν» στη Μανωλάδα είδε η Ελευθεροτυπία. «Λυντσάρισμα στη Νέα Μανωλάδα» είδε η ΑΥΓΗ που γράφει: «Σκηνές ωμής βίας και αναβίωσης πρακτικών απονομής “δικαίου” που θυμίζουν αμερικάνικο Νότο εκτυλίχθηκαν το μεσημέρι της Πέμπτης στη Νέα Μανωλάδα, με δύο αγρότες σε ρόλο τιμωρού και θύματα δύο μετανάστες». Η κοινή προπαγάνδιστική γραμμή είναι ολοφάνερη. Πουθενά η λέξη κλέφτης. ‎ «Κακοποίηση μεταναστών στη Νέα Μανωλάδα Ηλείας» βλέπει και το tvxs.gr του προστατευμένου του freedom House.
Αλλοι τίτλοι: «Αρρωστημένα ρατσιστικά πάθη στη Νέα Μανωλάδα», «Κτηνωδία κτηνοτρόφων στη Μανωλάδα σε βάρος μεταναστών», «ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΓΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΜΑΝΩΛΑΔΑΣ», «Θερμοκήπιο» αγριότητας η αντιμεταναστευτική πολιτική».

Για την ζωοκλοπή δεν γράφει και δεν μιλάει κανείς.

Πρόσφατη είδηση από την ξεχασμένη Ελλάδα. (τα χουντοκάναλα και οι αριστεροί εκδότες δεν την πρόβαλαν) .

«Η επανεμφάνιση των κλεφτοκοτάδων» . Τα πράγματα άρχισαν να αγριεύουν μια και το φαινόμενο της ζωοκλοπής έχει επιστρέψει ξανά στις μέρες μας. Άγνωστοι(λαθρομετανάστες) παραβίασαν την πόρτα του ενός σπιτιού και έκλεψαν οχτώ κότες από το κοτέτσι!

Ζωοκλοπή: Ένα μελανό σημείο για τον τόπο μας

http://xiromeronews.blogspot.com/2009/04/blog-post_970.html


Με αφορμή τα όλο και περισσότερα κρούσματα ζωοκλοπών που εμφανίζονται κατά τακτά χρονικά διαστήματα στο Χωριό μας αλλά και στην ευρύτερη περιοχή του Ξηρομέρου, και έχουν ως θύματα χωριανούς και συμπατριώτες μας, που αγωνίζονται να επιβιώσουν συντηρώντας λίγα ζωντανά κάτω από ιδιαιτέρως αντίξοες συνθήκες, που όλοι μας γνωρίζουμε, έχοντας ως κύριο εισόδημά τους «το διάφορο» από τα λιγοστά πρόβατα, χοίρους ακόμη και κότες που εκτρέφουν, η Εφημερίδα μας καταπιάνεται ειδησεογραφικά με το θέμα, για να το αναδείξει, επισημαίνοντας ότι αποτελεί μάστιγα και μελανό σημείο αναφοράς και οπισθοδρόμησης για τον τόπο μας.
Τα τελευταία χρόνια έχουν ενταθεί τα φαινόμενα ζωοκλοπών στην περιοχή μας αλλά και στο Χωριό μας. Ένα Χωριό που μέχρι πρότινος ήταν παράδειγμα προς μίμηση και σημείο αναφοράς για τους φιλοπρόοδους ανθρώπους του.
Όμως τα πράγματα αλλάξανε, και στον τόπο μας (Ξηρόμερο) συμβαίνουν πράγματα πρωτόγνωρα, όπου συχνά - πυκνά γινόμαστε μάρτυρες συμβάντων που εκθέτουν την τοπική μας κοινωνία, καταμαρτυρώντας με το χειρότερο τρόπο έκπτωση ηθικών αξιών.
Πριν από κάποια χρόνια στα χωριά μας, άμα είχε ο ένας… είχε και ο άλλος. Οι χωριανοί στήριζαν ηθικά αλλά και υλικά τον ανήμπορο χωριανό που είχε ανάγκη.
Όλοι μαζί, προσέφεραν αφιλοκερδώς εθελοντική εργασία για να στηρίξουν τον πληγέντα από “ανημπόρια” συγχωριανό.
Πάμπολλα τα παραδείγματα που και μεις ζήσαμε και από αυτά διδαχθήκαμε .
Τώρα φτάσαμε σε σημείο στα ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ, να μην μπορούμε να αφήνουμε στα σπίτια μας, τα παραθύρια μας ανοικτά, και οι εναπομείναντες στις πατρογονικές εστίες γηραιοί κατά το πλείστο χωριανοί και συμπατριώτες μας, οι οποίοι διατηρούν λιγοστά πρόβατα για την επιβίωσή τους, να πέφτουν απανωτές φορές θύματα των ζωοκλεφτών, οι οποίοι αποδεκατίζουν χωρίς έλεος ως “λύκοι” τα κοπαδάκια, επιφέροντας χωρίς άλλο πρωτίστως ηθική ζημιά στον παθόντα, γιατί είναι γνωστό σε όλους μας ότι, οι πατεράδες μας γεννήθηκαν, μεγάλωσαν και πεθαίνουν με τα πρόβατά τους, θεωρώντας αυτά κομμάτι της οικογένειας και την πράξη αυτή καθ’ αυτή ατιμωτική !
Άπειρες φορές, τα ζώα αυτά μεγάλωναν στα σπίτια μας με τα ρωγοβύζια, γεγονός που καταδεικνύει το δέσιμο της οικογένειας με τα ζωντανά.
Παράλληλα μ΄αυτό η ζωοκλοπή επιφέρει καίριο οικονομικό πλήγμα στην οικογένεια, γιατί έτσι ή άλλως, είναι το μοναδικό πλέον εισόδημά της, μετά την “απόσυρση” του καπνού.
Και περιμένοντας το Πάσχα να πουλήσεις τα αρνιά στον χασάπη για να εξοικονομήσεις «τα προς το ζειν», πας στο μαντρί και βλέπεις ότι σε πρόλαβαν οι ζωοκλέφτες …
Η Αστυνομία στην προκειμένη περίπτωση παρά τις όποιες αποσπασματικές της προσπάθειες δεν έχει καταφέρει να πατάξει κατ’ ελάχιστο την μορφή αυτή του εγκλήματος, και απλά…. καταγράφει τα όποια συμβάντα φτάνουν στο Α.Τ. Κατούνας, προς απογοήτευση των παθόντων που αισθάνονται παντελώς απροστάτευτοι και ανυπεράσπιστοι.
Η Εφημερίδα μας επισημαίνει ότι, η μορφή αυτή του εγκλήματος είναι εξόχως επικίνδυνη και γεννά από μόνη της ανεξέλεγκτες καταστάσεις με απρόβλεπτες συνέπειες που μπορεί να έχουν οδυνηρά αποτελέσματα.
Οι πράξεις αυτές υποβαθμίζουν τις πατροπαράδοτες ηθικές μας αξίες, επιφέροντας καίριο πλήγμα στη συνοχή της μικρής μας κοινωνίας.
Παράλληλα προσβάλλουν βάναυσα τους περήφανους Ξηρομερίτες, αμαυρώνοντας με τον χειρότερο τρόπο την εικόνα του τόπου μας.
Εκτιμώντας ότι η κατάσταση είναι σοβαρότερη από αυτή που διαφαίνεται, θέτουμε σε προβληματισμό συνολικά την κοινωνία μας, αναλαμβάνοντας στο ακέραιο και τις δικές μας ευθύνες που μας αναλογούν.

ΥΓ. Ν. 1300/1982 (ΦΕΚ 129Α / 13.10.1982 περί ζωοκτονίας και ζωοκλοπής .. Ζωοκλοπή. Με φυλάκιση τουλάχιστον δύο ετών και χρηματική ποινή 20.000 έως 1.000.000 δραχμών, τιμωρείται η κλοπή ίππων, όνων, ημιόνων, βοοειδών, βουβαλοει-δών, αιγοπροβάτων, χοίρων και κυψέλων μελισσών ή του περιεχομένου τους.

Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2009

ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΑΟΥΔΑΡΑΒΙΚΟ ΤΖΑΜΙ. ΣΤΟΝ ΕΛΑΙΩΝΑ.ΟΧΙ ΜΙΝΑΡΕΔΕΣ ΚΑΙ Madrassah ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

Σπύρος Χατζάρας

Tο ζήτημα του ενός επίσημου τεμένους, έχει πολλές πλευρές, που πρέπει να τις εξετάσουμε προσεκτικά.
Το κύριο ωστόσο, είναι, ότι δεν συνδέεται με το ανθρώπινο δικαίωμα των μουσουλμάνων πολιτών της Ελλάδας να εκφράζουν τη θρησκευτική πίστη τους.
Στην Αθήνα υπάρχουν περισσότερα από 150 Τζαμιά.
Σε όλα σχεδόν τα μεγάλα ξενοδοχεία υπάρχουν Τζαμιά.
Δεν θα είχα αντίρρηση τα 150 προσωρινά Τζαμιά, να γίνουν 300.Υπό την προϋπόθεση ότι εξυπηρετούν μόνιμους κατοίκους και Έλληνες υπηκόους.

Οι «επιδρομείς», και οι «εισβολείς», που συνέρρευσαν στην Αθήνα τα τελευταία πέντε χρόνια, δεν είναι μόνιμοι αλλά προσωρινοί κάτοικοι, και δεν είναι πολίτες.

Το γεγονός ότι ζήτησαν άσυλο, που δεν τους έχει παραχωρηθεί, δεν υποχρεώνει την ελληνική κοινωνία να μεταβάλει το χαρακτήρα της.

Αντίθετα, όσοι επείγονται να « προσαρμόσουν «την ελληνική κοινωνία στα «νέα δεδομένα» που δημιουργεί η εισβολή, εξυπηρετούν τους πολιτικούς στόχους και τις στρατηγικές επιδιώξεις ,«άνωθεν δυνάμεων».

Αισθάνομαι ότι η αντίσταση και η αποκάλυψη αυτών των σχεδιασμών είναι ζήτημα λαϊκής κυριαρχίας και εθνικής ανεξαρτησίας.

Οι προσωρινοί κάτοικοι θα βρουν και προσωρινές λύσεις.
Το ίδιο ισχύει και για το νεκροταφείο.
Η Αθήνα δεν είναι μουσουλμανική πόλη. Δεν έχει μουσουλμάνους δημότες και δεν χρειάζεται μουσουλμανικό νεκροταφείο .
Όποιος μουσουλμάνος τουρίστας ή προσωρινός πρόσφυγας πεθαίνει θα πρέπει να αποστέλλεται στην πατρίδα του. Το δε κόστος θα πρέπει να το αναλάβουν οι ΜΚΟ και η οργάνωση του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Σε ότι αφορά στο επίσημο Τζαμί.

Το 2004, δεν υπήρχε λαϊκή μουσουλμανική βάση, και η Σαουδική Αραβία μαζί με τις Ηνωμένες Πολιτείες και τους Σημίτη-Παπανδρέου προσπάθησαν να δημιουργήσουν το Τζαμί «λόγω των ολυμπιακών αγώνων».

Τώρα που μετέφεραν τη «λαϊκή βάση» προβάλλουν το επιχείρημα. μέσω Μακντούγκαλ, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, των μουσουλμάνων της Αθήνας .

Δεν είναι εύκολο να εξηγήσουμε στους πολίτες, το τι είναι ο Βαχαμπιτισμός, πώς και γιατί δημιουργήθηκε, και ποιες είναι οι διασυνδέσεις του με τον ιμπεριαλισμό των περιούσιων τραπεζιτών.

Είναι όμως άμεσα κατανοητό, ότι οι δράστες της 11ης Σεπτεμβρίου ήταν Σαουδάραβες και Βαχαμπίτες, ότι οι Ταλιμπάν και οι Τσετσένοι τρομοκράτες, είναι δημιούργημα των βαχαμπιτών, και ότι ο διαβόητος Οσάμα είναι Σαουδάραβας Βαχαμπίτης.

Οι στενές σχέσεις, του αμερικανικού κατεστημένου με τους Σαούντ, εξηγούν πολλά από μόνα τους.

Το Ισλάμ έχει πολλές ερμηνείες. Εκτός από τους σιίτες και τους σουνίτες, υπάρχουν από το «αρχαιο ισλάμ», οι θεολογικές ερμηνείες του Μαγκρέμπ, της Δαμασκού, της Βαγδάτης κλπ κλπ εκτός από την ερμηνεία του Ιμπν Βαχάμπ.

-Η ελληνική δημοκρατία πρέπει να εγγυηθεί και στους μουσουλμάνους που ζουν στο έδαφος της, ότι θα μπορούν να έχουν την ελευθερία να πιστεύουν αυτό που θέλουν. Όχι αυτό που θέλουν να τους επιβάλουν.

Το «ένα (επίσημο) τζαμί» θα έχει προσκολλημένο το θεολογικό σχολείο (Madrassah), που θα διδάσκει την ερμηνεία του Ιμπν Βαχάμπ και θα παράγει «Ταλιμπάν» όπως έγινε παντού στην Ευρώπη.

Επομένως συνοψίζω.

-Το «σαουδαραβικό Τζαμί» στην Αθήνα, δεν αφορά στους δύστυχους λαθρομετανάστες αλλά στην διάδοση του Βαχαμπιτισμού και του Φουνταμεταλισμού.

- Ναι στα προσωρινά Τζαμιά για τους προσωρινούς κατοίκους που ζητούν άσυλο.

- Όχι στο Σαουδαραβικό Τζαμί. Όχι στους Βαχαμπίτες. Όχι στον Μιναρέ.

Η χωροθέτηση του Τεμένους στον Ελαιώνα, είναι εντελώς συμβολική, και επιτίθεται στην ταυτότητα της αρχαίας Αθήνας. Ακριβώς όπως έκαναν Τζαμί τον Παρθενώνα. Και το «ισλαμικό» εμπορικό Κέντρο του Βωβού, είχε σχεδιαστεί παράλληλα και ταυτόχρονα με την χωροθέτηση του τεμένους. Το γήπεδο του Παναθηναϊκού ήταν επικοινωνιακός ελιγμός.

ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΑΟΥΔΑΡΑΒΙΚΟ ΤΖΑΜΙ ΣΤΟΝ ΕΛΑΙΩΝΑ.

Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2009

Η Ελλάδα δεν θα γίνει ούτε Κόσσοβο ούτε Λίβανος

του Σπύρου Χατζάρα

Παρά την εντολή του Αμερικανού επικυρίαρχου, και την προσπάθεια της χούντας των εκδοτών και των κομματικών ηγεσιών που είναι φερέφωνα της ντόπιας ολιγαρχίας, να αποσιωπηθεί , το κυρίαρχο πολιτικό πρόβλημα της χώρας, η λαθρομετανάστευση, το πράγμα βγήκε στην επιφάνεια.

Το δελτίο των 11 και ο Blue Sky κράτησαν το θέμα ψηλά σε όλη την προεκλογική περίοδο, και συνέβαλαν δυναμικά στην κατανόηση των κινδύνων που αντιμετωπίζει η Ελλάδα, ο ελληνικός λαός, και το ελληνικό έθνος .

Μετά τη «σφαλιάρα» των ευρωεκλογών η Χούντα των εκδοτών και η Ολιγαρχία επιστρατεύουν όλες τις δυνάμεις τους για να πείσουν τον ελληνικό λαό ότι κάνει λάθος, και ότι πρέπει να αποδεχθεί την «εισβολή» των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών για… ανθρωπιστικούς και «οικολογικούς λόγους».
Η Ντόρα Μπακογιάννη, έλαβε το μήνυμα, μετά από 5 χρόνια, και «ανέδειξε» την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης ως προτεραιότητα της ελληνικής κυβέρνησης.Η κυβερνητική επιτροπή συζητά μέτρα.Η Ολιγαρχική Καθημερινή του Αλαφούζου συνιστά: «Η Ν. Δ. καλείται να αποσαφηνίσει την ιδεολογική της ταυτότητα, εφαρμόζοντας τους ισχύοντες νόμους για τον επαναπατρισμό των παράνομων μεταναστών και υιοθετώντας ρεαλιστικά μέτρα για τη δημόσια ασφάλεια, όπως απαιτεί, άλλωστε, η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού.»

Δηλαδή προτείνει την εξαπάτηση του λαού.

Κανείς δεν ειναι παράνομος σύμφωνα με τους νόμους.Ολοι έχουν ρόζ χαρτιά και "προσωρινό οπικονομικό άσυλο".

Επιστρατεύτηκαν όλες οι εφεδρείες. Οι «Παπαγάλοι», οι «Ευαγγελάτοι», οι «Χρυσοχοΐδηδες», ενώ έστειλαν πίσω και 55 Πακιστανούς, για να εκτονώσουν την οργή των πολιτών. Τίτλος στην οθόνη στο δελτίο ειδήσεων του Μεγκα σε ρεπορτάζ... για το θέμα της λαθρομετανάστευσης και τα «γκέτο» των Αθηνών:
'Ντροπή για τον πολιτισμό μας οι συνθήκες διαβίωσης των μεταναστών'!!!!!!
Δηλαδή δεν φτάνει ότι τους πληρώνουμε δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, και ότι προσφέρουμε δωρεάν παιδεία στα παιδιά τους, τους χρωστάμε και από πάνω. Εμείς οι πολίτες. Ενώ αυτοί που τους έφεραν, που τους χρησιμοποιούν, που δεν τους ασφαλίζουν, και δεν τους πλήρωναν ανθρώπινα δεν τους χρωστάνε τίποτα.
Ούτε φυσικά οι Αμερικανοί, που βομβάρδισαν τα σπίτια τους, και τους έδιωξαν από τον τόπο τους, τους χρωστούν.
Ο Χρυσοχοϊδης δήλωσε με μαχητικό ύφος, ότι «δεν πρέπει να μπει καμμία ποσόστωση στο μεταναστευτικό», ότι «το θέμα δεν είναι της Ελλάδας αλλά της Ευρώπης», ότι «δεν πρέπει να λάβουμε μέτρα που θα θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή αθώων παιδιών».
Ο τέως βουλευτής Γρεβενών της ΝΔ κ. Κρικέλης, αποκάλυψε στο «Δελτίο των 11» ότι η Ρηγίλλης, «έδωσε οδηγίες στους βουλευτές, να μην αντιδρούν στην εισβολή των Αλβανών», για να επιβληθεί ο φιλελευθερισμός στην Αλβανία.
Η Ολιγαρχική Καθημερινή γράφει:Η «προοδευτική» προσέγγιση του ζητήματος συχνά εκλαμβάνεται ως αδράνεια ή και παθητική αποδοχή του φαινομένου το οποίο πλήττει πρωτίστως τα χαμηλά κοινωνικά στρώματα, που αναγκάζονται να συμβιώσουν με τους παράνομους μετανάστες. Οι τριβές στις υποβαθμισμένες γειτονιές αυξάνονται και εύκολα μπορούν να καταλήξουν σε γενικευμένη έκρηξη με ρατσιστικά χαρακτηριστικά. "
και υποδεικνύει:
"Το πρόβλημα δεν έχει κομματική χροιά. Η λαθρομετανάστευση δεν γεννά μόνο ανασφάλεια. Δημιουργεί και ένα σοβαρό οικονομικό πρόβλημα, αφού αυξάνει την ανεργία μεταξύ των νόμιμων εργαζομένων. Απαιτεί λοιπόν μέτρα και μάλιστα άμεσα. Τόσο μεμονωμένα, από την ελληνική πολιτεία, όσο και σε συνεργασία με τους Ευρωπαίους εταίρους, καθώς πολλοί από τους εκατό χιλιάδες μετανάστες που εισέρχονται κάθε χρόνο παράνομα στην Ελλάδα καταλήγουν σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
Ως κυβέρνηση η Ν.Δ. οφείλει να το διαχειρισθεί. Η επιτυχία της σε αυτό το μέτωπο θα την θωρακίσει έναντι του επίδοξου συνιδιοκτήτη της «πολυκατοικίας»."

Τη δημιουργία ενός συστήματος "ηλεκτρονικής καταγραφής εισόδου και εξόδου των μεταναστών από και προς την ΕΕ και από το ένα κράτος μέλος στο άλλο", καθώς και τη θέσπιση ενός κοινού καθεστώτος θεωρήσεων Σένγκεν πρότειναν, ο πρόεδρος της Επιτροπής Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, και ο Επίτροπος για θέματα δικαιοσύνης και μετανάστευσης, Ζακ Μπαρό .«Το ζήτημα της παράνομης μετανάστευσης θα πρέπει να συμπεριληφθεί στην ατζέντα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου του Ιουνίου», τόνισε ο κ. Μπαρόζο .

Οι μάσκες έπεσαν. Είναι πλέον φανερό ότι οι αμερικανόδουλες ηγεσίες έχουν αποδεχθεί τις εντολές για να εγκατασταθεί στην Ελλάδα μουσουλμανική μειονότητα στο 30% του πληθυσμού, η οποία πρέπει να αποκτήσει πολιτικά δικαιώματα προκειμένου η ελληνική κοινωνία να γίνει πολυπολιτισμική.

Οι Έλληνες πρέπει να αποφασίσουν μέχρι τις προσεχείς εκλογές αν θέλουν να γίνουμε Κόσοβο και Λίβανος, όπως επιδιώκει η αμερικανική πολιτική. Αυτό είναι το κυρίαρχο πολιτικό ζήτημα που έχουμε μπροστά μας.
Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες.