Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Απάντηση προς άνεργους «κουκουλοφόρους» του διαδυκτιου

Οι «άνεργοι δημοσιογράφοι» του διαδυκτιου, που συμμετείχαν στην προβολή της οργανωμένης επικοινωνιακά επίθεσης κατά των δημοσιογράφων που εργάζονται στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης , έβγαλαν μια ανώνυμη ανακοίνωση, συνεχίζοντας την επίθεση, προσωπικά εναντίον μου.
Παριστάνουν ότι δεν κατάλαβαν τι έγραψα. Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή. Στο κείμενο μου, αναφέρθηκα στην Ηγερία της «συλλογικότητας» τους, την κυρία του equal, που δεν είναι καθόλου άνεργη, και από τον ΟΚΑΝΑ συναποφασίζει και για την μεθαδόνη.

Συστήνονται ,ως «Μια ομάδα πραγματικά ανέργων συναδέλφων σας» , αλλά μου φαίνεται ότι μάλλον σφετερίζονται τον τίτλο του ανέργου. Οι 160 άνεργοι συνάδελφοι ,μέλη της ΕΣΗΕΑ, συμμετέχουν με αμοιβή, στα σεμινάρια του ΟΑΕΔ , (με πλήρη κάλυψη των ασφαλιστικών εισφορών), και με οδοιπορικά, και άλλα από το ταμείο αλληλεγγύης της Ένωσης. Επομένως είτε δεν είναι μέλη της ΕΣΗΕΑ, είτε δεν είναι άνεργοι, είτε δεν είναι το ίδιο άνεργοι, με το ένα εκατομμύριο Ελλήνων που ψάχνουν για δουλειά. (Για να μην δουλευόμαστε…)
Για τις μαϊμού αποκαλύψεις του Παπατέτοιου γράφουν: «Σε ότι αφορά τη λίστα με τα ονόματα των συντακτών που δουλεύουν σε κρατικές θέσεις, να σας ξεκαθαρίσουμε ότι και αυτή μας είναι παντελώς αδιάφορη» . Αδιάφορη μέν, αλλά προβάλλατε, την προαναγγελία των «αποκαλύψεων» του Παπαγιάννη, Με τίτλο « θα πέσει πολύ γέλιο» Τόση αδιαφορία. Αφού ενδιαφέρονται να μην υπάρχουν άνεργοι, θα έπρεπε να τοποθετηθούν υπέρ των συναδέλφων τους στη Γενική Γραμματεία, και εναντίον του συνασπισμού εκδοτών- γραφειοκρατών- ακολούθων Τύπου κλπ. Αλλά αυτοί είναι αδιάφοροι. Επιπροσθέτως ο φίλος τους «μπλόγκερ», προβάλλουν καθημερινά τα δημοσιεύματα τους.
Επειδή δεν αμφισβητώ τις καλές προθέσεις κανενός προκαταβολικά, θα τους παρακαλούσα να μου θυμίσουν σε πια ανάρτηση τους, αναφερθήκαν στη ληστεία του ελληνικού λαού από τον κ. Λάτση και τα ΕΛΠΕ. Επίσης αφού ισχυρίζονται ότι είναι δημοσιογράφοι και επομένως θα πρέπει να υπερασπίζονται το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης απόψεων, θα τους παρακαλούσα να μου θυμίσουν τις αναρτήσεις για τον Βάσκο Γριγκόριεβιτς.
Με ερωτούν: «Σας πειράζουν οι αλήθειες που λέμε;». Με ενόχλησε η σύμπραξη του, στην επικοινωνιακή προβολή , του σχεδίου τον εκδοτών , να καταργήσουν τις θέσεις εργασίας 153 δημοσιογράφων , που στοιχίζουν 4 εκ. ευρώ το χρόνο,
( που είναι αντιπαραγωγική δαπάνη ), για να πάρουν τη δουλειά εργολαβία, με 20 εκ.Ευρώ.
Η δημοσιογραφία είναι επώνυμη. Και «Κουκουλοφόρος» και δημοσιογράφος δεν γίνεται. Αυτή είναι η ηθική διαφορά που έχω με τους ανώνυμους. Μου λένε: «φοβόμαστε εσάς και τους ομοίους σας κύριε συνάδελφε. Γιατί και εσείς κινείτε τα νήματα σε ένα θίασο κουκλοθεάτρου».
Ώστε δεν φοβούνται τους εργοδότες! Αλλά τους άλλους δημοσιογράφους!
Αυτό δείχνει ότι δεν έχουν, καλές προθέσεις , και ότι εξαπολύουν προσωπικές επιθέσεις με την κάλυψη τις «κουκούλας». Εάν το κάνουν από μόνοι τους ή κάποιος τους έβαλε θα φανεί στην πορεία.
Σε τι όμως τους απειλώ εγώ και ποιοι είναι οι όμοιοι μου;
Η μόνη ιδιότητα που έχω είναι του εκπροσώπου των μελών της Ένωσης που δουλεύουν στη Γενική Γραμματεία.
Ποια νήματα κινώ;
Επειδή κατάφερα να σπάσω το εμπάργκο που μου είχαν επιβάλει οι εκδότες μετά το 89, για είκοσι χρόνια, τους απειλώ;
Μιλούν εκ μέρους του τράστ των εργοδοτών μήπως;
Τους απειλούν οι απόψεις μου για τη δικτατορία των τραπεζιτών; Τους απειλεί το ότι αγωνίζομαι για την υπεράσπιση των «εθνικών μας θεμάτων» ;
Αλλά γράφουν και ψέματα. «Παρά το γεγονός ότι ανήκετε στη “γενιά των 10.000 ευρώ» μου λένε.
Από πού την πήραν αυτή την πληροφορία;
Την διασταυρώσαν;
Και γιατί την δημοσιεύσαν;
Αυτή τη δημοσιογραφία υπηρετουν;
Μετά από τριάντα χρόνια εργασίας η συλλογική μου σύμβαση είναι στα 2500 ευρώ. Γιατί λοιπόν γράφουν τόσο χοντρά ψέματα;
Το σκεφτήκαν μόνοι του , ή τους έβαλε κάποιος; Την Ιδέα!

Σπύρος Χατζάρας

Δεν υπάρχουν σχόλια: